Vežbe za povećanje vašeg penisa, povecajte penis

0
146

Zato vam predstavljamo vežbe koje mogu da vam povećaju penis, kao i 4 plana treninga za vaš penis

01. Vežbe za povećanje penisa – Istezanje

1. Uzmite glavić u ruke i istežite direktno ispred sebe, držeći ga tako 4-5 sekunci.
2. Sada uhvati penis čvrsto u ruku i povlačite u desno. Povlaćite dok ne osetite pritisak na levoj strani. Držite ga tako 4-5 sekundi.
3. Uzmite glavić u ruku i istežite ga na levo. Držite tako 4-5 sekundi.
4. Ovaj put povlačite penis na dole i držite ga 4-5 sekundi.
5. Na kraju, uzmite penis u ruku i povlačite ga na gore. držite ga zako 4-5 sekundi.

Izvršite korake od 1-5 15 puta (5 minuta).

Napomene
Pre nego što počente sa ovom vežbom, trebalo bi da zagrejete svoj penis. Budite sigurni da je vaš penis u opuštenom stanju dok radite vežbe. Kada uzmete glavić penisa u ruku, povucite kožicu nazad da vam ne bi smetala. Zapamtite, Vi povlačite penis a ne kožicu. Da bi ste postigli maksimalni rezultat, trebalo bi da u svakom koraku osetite dobru količinu istezanja. (ali ne suvišnu).

02. Vežbe za uvećanje penisa – Kružno istezanje

1. Uzmite glavić u ruke i istežite direktno ispred sebe, držeći ga tako 4-5 sekundi.
2. Uhvatite čvrsto penis i povlačite ga na gore. Držite ga tako 4-5 sekundi.
3. Polako rotirajte penis u suprotnom smeru od kazaljke na satu dok ne dođete do početne tačke. Ne bi trebalo da traje duže od 5 sekundi.

Ponovite korake od 1-3. Izvršite korake od 1-3, 25 puta (5 minuta).

Napomene
Ova vežba je varijacija vežbe 1: Istezanje. Penis se može rotirati u pravcu kazaljke na satu ili u obrnutom smeru od smera kazaljke na satu. Posle svakog ponavljanja, možete udariti penis o butinu ili ga možete masirati kako biste povratili cirkulaciju.

03. Vežbe za uvećanje penisa – Istezanje pri sedenju

1. Ustanite i masirajte penis dok ne postigne 20-30% erekcije.
2. Uhvatite penis i istežite ga što je moguće dalje ispod zadnjice.
3. Sada, polako sedite na penis, što će rezultirati u istezanju penis dok sedite.

Napomene
Ovo je varijacija vežbe 1: Istezanje. Glavna svrha ove vežbe da pomognete da postignete dužinu i obim u opuštenom stanju.Vežba se može izvršavati koliko god puta želite, ali ne preporučuje se iznad 20 minuta. Preporučeno vreme za ovu vežbu je 5-10 minuta. Ova vežba može služiti kao opuštajuća vežba i može se izvršiti na kraju vežbanja.

04. Vežbe za uvećanje penisa – Ultimativni Jelq (Muženje)

1. Masirajte penis dok ne dostigne 60-80% erekcije
2. Iskoristite desnu ruku i napravite Ok znak palcem i kažiprstom i stisnite čvrsto koren penisa.
3. Sa početkom na korenu penisa, polako povlačite (muzite) penis prema glaviću. trebalo bi da za 2-3 sekunde dosegnete glavić.
4. Kada dosegnete glavić penisa, levom rukom (slobodnom rukom) obrazujte slično Ok palcem i kažiprstom i počnite da muzete kao što ste pre toga radili desnom rukom.

Ponavljajte korake od 2-4. Menjajte ruke ritmičnim pokretima (muženja). dodirujući sve delove penisa osim samog glavića. Izvršavajte ovu vežbu 5 minuta (100 puta).

Napomene
Zagrejte se pre ove vežbe. Ova vežba se može raditi bez lubrikanta. Međutim snažno vam preporučujemo da koristite lubrikant za vreme rađenja ove vežbe. Mora te da paziti da se vežba ne radi za vreme čvrste erekcije. Vaskularna (venska) oštećenja mogu da rezultiraju ako se penis na silu vuče u punoj erekciji. Takođe, trebalo bi da stiskate umereno. Ako se stiska suviše čvrsto, može doći do stvaranja modrica i/ili oštećenja površinskih krvnih sudova na ili u blizini površine penisa.
Budite sigurni da je ceo penis stegnut, kako krv ne bi pobegla. Nemojte ejakulirati u toku vežbanja. Ukoliko osećate potrebu da ejakulirate, napravite pauzu nekoliko minuta i sačekajte da potreba prođe.

Obratite pažnju: 5 strašnih stvari koje mogu da se dese jednom penisu

05. Vežbe za uvećanje penisa – Jelq (muženje) i držanje

1. Masirajte penis dok ne postigne 60-80% erekcije.
2. Iskorisitite denu ruku i napravite Ok znak palcem i kažiprstom i stisnite čvrsto koren penisa.
3. Sa početkom na korenu penisa, polako povlačite (muzite) penis prema glaviću. Trebalo bi da za 2-3 sekunde dosegnete glavić. Videćete da se glavić penisa puni krvlju.
4. Kada dođete do glavića penisa, zadržite tu pozu 10 sekundi.
5. Ponavljajte korake od 2-4 koristeći levu ruku.

Izvršite korake od 2-4, 25 puta (5 minuta).

Napomene
Ova vežba je varijacije vežbe 4: Ultimiativni jelq, Zagrejte se pre ove vežbe. Ova vežba se može raditi bez lubrikanta, međutim snažno vam preporučuujemo da koristite lubrikant za vreme rađenja ove vežbe.
Ako budete videli crvene tačkice od krvi na kraju penisa posle vežbanja, ne brinite, ovo je normalno i trebalo bi da nestanu posle nekoliko dana.

06. Vežbe za uvećanje penisa – Jelq (muženje) jednom rukom

1. Masirajte penis dok ne postigne 60-80% erekcije.
2. Iskoristite desnu ruku i napravite Ok znak palcem i kažiprstom i stisnite čvrsto koren penisa.
3. Sa početkom na korenu penisa, polako povlačite (muzite) penis prema glaviću. Trebalo bi da za 2-3 sekunde dosegnete glavić.
4. Sklonite desnu ruku, levom rukom obrazujte slično OK palcem i kažiprstom i počnite da muzete kao što ste pre toga radili desnom rukom.

Pogledajte i: Tehnike koje će ona obožavati tokom predigre

Ponavljate korake od 2-4. Menjajte ruke ritmičnim pokretima (muženja), dodirujući sve delove penisavrha glavića. Izvršavajte ovu vežbu 5 minuta (100 puta)

Napomene
Ova vežba je varijacija vežbe 4: Ultimativni Jelq Zagrejte se pre ove vežbe. Ova vežba se može raditi bez lubrikanta. Međutim, snažno vam preporučujemo da koristite lubrikant za vreme rađenja ove vežbe. Mora se paziti da se vežba ne radi za vreme čvrste erekcije. Vaskularna (venska) oštećenja mogu da rezultiraju ako se penis na silu vuče u punoj erekciji.

Trebalo bi da stiskate umereno. Ako se stiska suviše čvrsto, može doći do stvaranja modrica i/ili oštećenja površinskih krvnih sudova na ili u blizini površine penisa. Budite sigurni da je ceo penis stegnut, kako krv ne bi pobegla.

07. Vežba za uvećanje penisa – V istezanje

1. Desnom rukom obrazujte OK stisak i držite glavić penisa.
2. Istežite penis polako do potpune istegnutosti. Držite ga tako 5 sekundi.
3. Upotrebite palac leve ruke i pritisnite blizu korena penisa.
4. Pomerajte palac polako niz penis, pritiskajući dok ne dosegnete glavić penisa. To ne bi trebalo da traje duže od 10 sekundi.
5. Vratite palac nazad na koren penisa. To ne bi trebalo da traje duže od 10 sekundi.
Ponavljajte korake od 1-5. Izvršite korake od 1-5, 12 puta. (5 minuta)

Napomene
Zagrejte se pre ove vežbe. Da bi ste postigli maksimalnu korist ove vežbe, treba da se postarate da Vaš stisak potpuno obuhvati glavić penisa. Budite sigurni da se ne koristi nikakav lubrikant ili nećete moći da stisnete glavić penisa. Budite sigurni da je Vaš penis u opuštenom stanju dok izvršavate ovu vežbu. Ako stisak počne da popušta u bilo kom trenutku, opustite pritisak polako i ponovite vežbu ponovo.

Ukoliko se pojavi bilo koja vrsta bola u glaviću penisa uzrokovana prekomernim pritiskom tokom istezanja, prestanite sa istezanjem, opustite stisak i nežno stiskajte glavić između palca i kažiprsta leve ruke, onda stisnite čvrsto opet.

08. Masaža i opuštanje

Na kraju svakog vežbanja potrebno je nežno izmasirati penis i opustiti ga toplim peškirom. Toplota i masiranje pesisa pomaže obnavljanju ćelija.

Nežna masaža

Na kraju vežbanja, nežno masirajte svoj penis u trajanju od 1 minuta. Ukoliko želite, možete da se masirate uz pomoć biljnih krema.

Nežno i kružno kretanje sa palcem i srednjim prstom, oko osnove i dužine penisa daje najbolje rezultate pri masiranju. Masiranje radite sa izuzetnom nežnošći pošto je vaš penis upravo završio sa intezivnim vežbanjem.

Opuštanje

Posle masaže, upotrebite još jedan peškir (ali ga ponovo zagrejte) kao što ste to učinili i prilikom zagrevanja.

Opuštanje penisa je isto jako bitno kao što je bilo i zagrevanje. Toplota čuva postojanost krvi u ćelijama penisa i pomaže regeneraciju nerva kako bi oni bolje funkcionisali.

09. Preporučena dnevna količina vežbanja

Na osnovu efikasnoti svake vežbe na različite delove penisa, dizajnirali smo za vas 4 plana vežbanja u zavisnosti od svrhe povećanja penisa: produžavanje, povećanje obima, povećanje glavića i povećanje penisa.

Napomene
Počnite sa vežbanjem postepeno i polako vežajte dok ne postignete željeni cilj. Kao i kod vežbanja na bilo kom drugom delu tela, počnite prvo polako i postepeno gradite svoj put.

Trebalo bi strogo da se pridržavate plana vežbanja, koji ste izabrali. Ukoliko napravite isuviše duge pauze između sesija, nećete videti rezultate koje želite. Što budete posvećeniji vežbanju, to ćete rezultate pre videti.

Snažno vam preporučujemo da pročitate naše savete o bezbednosti u toku vežbanja, pre nego što počnete sa vežbanjem.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here